+31 (0)174 287 105 (ma-vr 08.30-18.00u)

Dierenspeciaalshop - Alles voor uw huisdier!

Veel gestelde vragen

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee, U kunt als gast bij ons een bestelling plaatsen. Wel dient u uiteraard eenmalig naam en adresgegevens in te voeren voor het verzenden van de bestelling.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Zodra u ingelogd bent, ziet u links Accountonderhoud. Daar kunt uw gegevens wijzigen.

Wat is de (verzend of betalings)status van mijn bestelling?
Wij informeren u zodra de betaling bij ons binnen is. Indien u met iDeal heeft betaald, krijgt u van uw bank bericht dat de betaling succesvol is verlopen. Zodra wij tot verzending overgaan, laten wij dit eveneens via een email aan u weten.

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling en zijn er eventuele verzendkosten?
U kunt bij Dierenspeciaalshop.nl betalen met iDEAL (alleen NL) en met een bankoverschrijving.

Kan ik bestellen zonder gebruikersaccount?
Ja, Wel hebben wij naam en adresgegevens nodig voor het verzenden van bestellingen. Deze voert u eenmalig in.

Ik heb mijn bestelling bevestigd, maar krijg hiervan geen bevestiging per e-mail?
Ontvangt u geen bevestiging binnen enkele minuten? Dan is deze zeer waarschijnlijk in uw Ongewenste mail of Reclame terecht gekomen. Gelieve beide Mailfolders hierop te controleren. U kunt hiervoor vervolgens het beste in uw e-mail programma info@dierenspeciaalshop.nl toevoegen aan de lijst met veilige afzenders en de betreffende e-mail verplaatsen naar uw inbox.

Ik ben mijn password vergeten. Hoe vraag ik een nieuw password aan?
Rechtsboven vindt u het inlogscherm. Als u hierop klikt vindt u de link "Wachtwoord vergeten?" Wij sturen u dan per email een nieuw wachtwoord die u na inloggen aan kan passen.

Waar moet ik zijn als ik andere vragen heb over bestellen?
Wij zijn bereikbaar via info@dierenspeciaalshop.nl of telefonisch op 0174 287105.

Waar moet ik zijn als ik persoonlijk advies of hulp nodig hebt bij bestellen?
U kunt ons altijd mailen via info@dierenspeciaalshop.nl of telefonisch uw vraag stellen op 0174 287105.

Hebben jullie inpakservice?
Desgevraagd kunnen wij altijd iets voor u inpakken. Neemt u daarvoor contact met ons op!

Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle genoemde prijzen op Dierenspeciaalshop.nl zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander afleveradres?
Ja dat kan. Dit kunt u tijdens het bestelproces aangeven.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel.
Ja, dit is mogelijk. U kunt dit aangeven bij de verzendmethode tijdens het afrekenen. Ons adres en openingstijden vindt u hier.

Hoe kan ik betalen en welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt op 2 manieren betalen: via iDEAL en via een handmatige bankoverschrijving vooraf. Zodra wij uw betaling binnen hebben, gaan wij over tot verzending. Het is dus niet mogelijk te betalen via creditcard of acceptgiro.

Wat zijn de verzendkosten en kan ik ook gratis verzenden?
Voor zendingen met een aankoopwaarde excl. verzendingskosten van minder dan €50,- binnen Nederland betaalt u €3,95. De verzendkosten bij een bestelling binnen Nederland met een aankoopwaarde excl. verzendkosten van €50,- of meer zijn gratis. Voor zendingen naar België geldt een verzendtarief van €6,95. Voor een zending naar Duitsland wordt €8,50 in rekening gebracht. Voor zendingen met een aankoopwaarde excl. verzendkosten van €50,- of meer naar België en Duitsland geldt een reductie van €3,95 op het verzendtarief naar het betreffende land.

Kan ik het pakket ook persoonlijk ophalen?
Ja, dit is mogelijk. U kunt dit aangeven bij de verzendmethode tijdens het afrekenen. Ons adres en openingstijden vindt u hier.

Kan ik ook in het buitenland bestellen en wat zijn dan de verzendkosten?
Ja, wij leveren ook binnen België. Voor zendingen naar België geldt een verzendtarief van €6,95. U krijgt bij besteding vanaf €50,- (excl. verzendkosten) een kortingscode ter waarde van €3,95 te besteden bij een volgende bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
U krijgt een email zodra wij de bestelling aanbieden aan de pakketservice. Deze komt het pakket de eerstvolgende dag bij ons ophalen, waarna het in de regel de volgende dag bij u wordt aangeboden.

Hoe wordt de bestelling aangeboden op mijn adres?
GLS Pakketbezorging levert op doordeweekse dagen en wordt idealiter persoonlijk bezorgd. Indien u niet thuis bent, wordt zo mogelijk het pakket bij de buren afgeleverd. Bent u (en uw buren) niet thuis, dan laat de chauffeur een "Niet thuis Bericht" achter met instructies waarmee u zelf kunt bepalen wat de volgende stap is. Zo kunt u uw pakket opnieuw laten bezorgen op een door u gekozen datum of ophalen in een GLS Depot of Pakketshop bij u in de buurt. 

Tussen welke tijden kan ik mijn bestellingen verwachten?
Uw pakket wordt idealiter tussen 09.00 en 18.00 uur aangeboden.

Ik was niet thuis op het moment dat mijn bestelling zou worden afgeleverd?
Indien u niet thuis bent, wordt zo mogelijk het pakket bij de buren afgeleverd. Bent u (en uw buren) niet thuis, dan laat de chauffeur een "Niet thuis Bericht" achter met instructies waarmee u zelf kunt bepalen wat de volgende stap is. Zo kunt u uw pakket opnieuw laten bezorgen op een door u gekozen datum of ophalen in een GLS Depot of Pakketshop bij u in de buurt. 

Kan ik een product of bestelling retourneren?
Ja, dat kan. Conform de wet Koop op Afstand heeft u 7 dagen bedenktijd, ingaande vanaf het moment dat u het pakket ontvangt. Binnen deze 7 dagen kunt u beslissen of u de artikelen wilt houden of dat u ze retour wilt zenden. de verzendkosten hiervoor zijn echter voor u. Bovendien kunnen niet alle artikelen worden geretourneerd. Meer informatie vindt u in de Algemene Voorwaarden.

Eén of meer artikelen zijn beschadigd. Wat moet ik nu doen?
Constateert u dat de zending onjuist, incompleet of beschadigd is? Wij verzoeken u dan ons binnen 3 dagen hierover te mailen via info@dierenspeciaalshop.nl waarna wij de zending intern zullen controleren. Meer informatie vindt u hier.

Het pakket is niet compleet. Wat moet ik nu doen?
Constateert u dat de zending onjuist, incompleet of beschadigd is? Wij verzoeken u dan ons binnen 3 dagen hierover te mailen via info@dierenspeciaalshop.nl waarna wij de zending intern zullen controleren. Meer informatie vindt u hier.

Wat is het privacybeleid van Dierenspeciaalshop.nl?
Ons privacybeleid vindt u hier.

Wat zijn de Algemene Voorwaarden
Onze Algemene Voorwaarden vindt u hier.

Ik heb andere vragen of opmerkingen, waar kan ik terecht?
Wij zijn bereikbaar via info@dierenspeciaalshop.nl of telefonisch op 0174 287105.