+31 (0)174 287 105 (ma-vr 08.30-18.00u)

Dierenspeciaalshop - Alles voor uw huisdier!

Bestelinformatie

BESTELLEN

Om uw bestelling te kunnen verzenden hebben wij naam-, adres-, woonplaats-, telefoonnummer- en mailadres gegevens van u nodig. Hiervoor kunt u eenmalig een account aanmaken of als gast de bestelling plaatsen. Indien u een account aanmaakt, kunt u bij volgende bestellingen eenvoudig inloggen op uw account zonder (wederom) uw gegevens in te vullen en kunt u uw bestelhistorie inzien. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op de log-inpagina op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan per email een nieuw wachtwoord. Dierenspeciaalshop.nl behandelt uw persoonsgegevens strikt vertrouwelijk en verstrekt deze NIET aan derden.

Zodra u uw bestelling heeft bevestigt, ontvangt u een automatische bevestigingsmail. Ontvangt u deze niet binnen enkele minuten? Dan is deze zeer waarschijnlijk in uw ongewenste mail terecht gekomen. U kunt hiervoor het beste in uw e-mail programma info@dierenspeciaalshop.nl toevoegen aan de lijst met veilige afzenders en de betreffende e-mail verplaatsen naar uw inbox. 

Heeft u vragen over bestellen, uw account, productinformatie of andere zaken? Dan kunt u mailen naar info@dierenspeciaalshop.nl of kunt u ons bellen: 0174 – 287 105.

Het minimale bestelbedrag is € 15,00 exclusief verzendkosten.

 

LEVERING

Dierenspeciaalshop.nl gaat over tot verzending zodra uw betaling bij ons binnen is. Dit houdt in dat uw bestelling vaak dezelfde dag nog of uiterlijk de eerstvolgende werkdag wordt opgehaald door GLS Pakketbezorging. De levertijd van GLS is in het algemeen 1 werkdag vanaf het moment dat uw pakket bij ons wordt afgehaald. U heeft uw bestelling dus in de regel binnen 1 à 2 werkdagen in huis. Voor verzending naar België en Duitsland geldt dit eveneens. Indien u op vrijdag een bestelling plaatst voor 16.00u, kunnen wij uw pakket verzenden met Postnl. Uw bestelling zal dan in de regel op zaterdag bij u thuis worden afgeleverd.

Het merendeel van onze artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar. In het geval 1 of meer artikelen van uw bestelling niet voorradig zijn, nemen wij per email contact met u op. In de regel hebben wij, afhankelijk van de leverancier, het ontbrekende artikel binnen 1-5 werkdagen binnen. Zodra we uw bestelling compleet hebben, zullen wij deze direct verzenden. Zodra het pakket verzonden is, ontvangt u een email met een link naar de track&trace omgeving van GLS. Hiermee kunt u de voortgang van uw pakket volgen.

GLS Pakketbezorging levert op doordeweekse dagen en wordt idealiter persoonlijk bezorgd. Indien u niet thuis bent, wordt zo mogelijk het pakket bij de buren afgeleverd. Bent u (en uw buren) niet thuis, dan laat de chauffeur een "Niet thuis Bericht" achter met instructies waarmee u zelf kunt bepalen wat de volgende stap is. Zo kunt u uw pakket opnieuw laten bezorgen op een door u gekozen datum of ophalen in een GLS Depot of Pakketshop bij u in de buurt. 

Let op: Wij kunnen niet verzenden naar Postbusadressen!

 

BETAALMOGELIJKHEDEN

Dierenspeciaalshop.nl biedt twee betaalmogelijkheden aan:

1. Vooruitbetaling

U kunt uw bestelling vooraf betalen met een handmatige bankoverschrijving. Na ontvangst van het bedrag op onze rekening gaan wij over tot verzending. Deze betaalwijze is minder snel dan betalen via iDEAL. 

Indien u voor een handmatige bankoverschrijving kiest, ontvangt u na uw bestellingbevestiging per email een digitale factuur met betaalinformatie. Belangrijk:
- Vermeld altijd uw bestelnummer (staat op de factuur die u per email ontvangt).
- Maak het totaalbedrag over wat op uw digitale factuur is vermeld.

Handmatige bankoverschrijving Nederland:

Ten name van: Dierenspeciaalshop.nl
Rekeningnummer IBAN: NL72 RABO 0159 1306 54
Bank: Rabobank
Plaats: Monster


Onder vermelding van uw bestelnummer welke u vindt op de bestellingsbevestiging die u per email ontvangt.


Handmatige bankoverschrijving België en Duitsland:

Ten name van: Dierenspeciaalshop.nl
IBAN: NL72 RABO 0159 1306 54
SWIFT/BIC: RABONL2U
Bank: Rabobank
Plaats: Monster


Onder vermelding van uw bestelnummer welke u vindt op de bestellingsbevestiging die u per email ontvangt.

 

2. iDEAL

Voor bestellingen binnen Nederland kunt u kiezen voor betalen met iDEAL. Hierbij betaalt u in een beveiligde internetomgeving via uw eigen bank. iDEAL is de snelste manier van betalen, wij ontvangen direct uw betaling, waarna wij gelijk tot levering kunnen overgaan.

NB: iDEAL is NIET mogelijk voor betalingen vanuit België en Duitsland.

 

VERZEND- EN VERPAKKINGSKOSTEN


Verzendingen binnen Nederland:

Voor bestellingen met een aankoopwaarde excl. verzendkosten tot €50,- binnen Nederland rekenen wij slechts €3,95 verzend- en verpakkingskosten.

Heeft u een bestelling (excl. verzendkosten) van € 50,00 of hoger? Dan is de verzending gratis! 


Afhalen:

Indien u voor afhalen kiest, betaalt u geen verzend- en verpakkingskosten. Dierenspeciaalshop.nl stuurt u een email zodra uw bestelling klaar staat. U dient uw bestelling dan binnen 14 dagen op te halen. 
Het afhaaladres is:

Dierenspeciaalzaak Avicentra 
Kerkpad 3-5
2681 BJ Monster

Telefoon winkel: 0174 – 213 227
Telefoon webshop: 0174 – 287 105

 

Openingstijden Dierenspeciaalzaak Avicentra:

Maandag 8.30 - 18.00 uur
Dinsdag 8.30 - 18.00 uur
Woensdag 8.30 - 18.00 uur
Donderdag 8.30 - 18.00 uur
Vrijdag 8.30 - 18.00 uur en 19.00 - 21.00 uur
Zaterdag 8.00 - 16.00 uur
Zondag GESLOTEN

 

Verzendingen naar België en Duitsland:

De verzendkosten voor een bestelling met een aankoopwaarde excl. verzendkosten tot €50,- naar België zijn € 6,95. De verzendkosten voor een bestelling met een aankoopwaarde excl. verzendkosten tot €50,- naar Duitsland zijn € 8,50.

Heeft u een bestelling (excl. verzendkosten) van € 50,00 of meer? Dan krijgt u een korting van 3,95 euro op de verzendkosten van uw bestelling!

 

RETOURNEREN

Conform de Wet Koop op Afstand heeft u gerekend vanaf de dag van ontvangst 7 werkdagen bedenktijd (ook wel zichttermijn genoemd). De volgende artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd: 
- waterplanten
- dierenvoer
- tijdschriften
- producten die persoonlijk van aard zijn (bijvoorbeeld gegraveerde penningen)

Als u besluit 1 of meer artikelen te retourneren, dient u dit ons binnen 7 werkdagen per email te laten weten (info@dierenspeciaalshop.nl). U krijgt vervolgens van ons een retournummer voor het retourneren van de artikelen, welke compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking dienen te zijn. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. U dient een kopie van de factuur bij te voegen of een korte notitie met ordernummer en naam. Retourzendingen zonder deze begeleidende gegevens worden niet door ons geaccepteerd.

Retouradres:

Dierenspeciaalzaak Avicentra, 
Ter attentie van: Dierenspeciaalshop.nl 
Kerkpad 3-5
2681 BJ Monster

Op het moment dat wij de retourzending in goede staat hebben ontvangen, ontvangt u een bevestiging per email en maken wij binnen 14 dagen het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen aan u over.


ONJUISTE LEVERING OF BESCHADIGING


Constateert u dat de zending onjuist, incompleet of beschadigd is? Wij verzoeken u dan ons binnen 3 dagen hierover te mailen ( 
info@dierenspeciaalshop.nl), waarna wij de zending intern zullen controleren.


Ligt de oorzaak bij Dierenspeciaalshop.nl dan streven wij naar:

- Naleveren van de ontbrekende artikelen binnen 2 werkdagen.
- Leveren van het juiste artikel in het geval van onjuiste of beschadigde artikelen. Hiervoor verzoeken wij u eerst het betreffende artikel te retourneren, waarna wij u na ontvangst het juiste artikel toezenden.